vintage mint

Har begynt på andre året av videregående skole, Reiselivslinja. Står opp ti over seks hver morgen, og er utslitt omtrent hele tida. Går innom Bik Bok cirka hver dag og venter på stipend. Har fått deltidsjobb. Lakker neglene på tærne med fargen vintage mint. Venter på Pottermore-epost, venter på å reise til Tyrkia. Får masse bøker i posten. Ser på opptak av Brothers & Sisters hver kveld. Fant ut at en av de omkomne på Utøya egentlig skulle gått i klassen min i år - Hvil i fred, Eva Kathinka Lütken <3

Nå skal jeg lage hjemmelaga pizza (har til og med laget bunnen helt selv) og kanskje se på Black Swan med min søster.

(Dette skal ikke være en blogg hvor jeg kun lister opp ting som skjer. Slikt er uutholdelig kjedelig i lengden. Må bare komme i gang først, føler jeg.)

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer
Postat av: andrèa

åh. du gjør på mye fint! jeg venter også på den e-mailen. herre..

sv

åh. jeg har ikke kommet lenger enn til når katniss og peeta står på taket og snakker om hun som de har kappa av tunga til.. og jeg kan nesten si at jeg elsker den allerede!

2011-08-29 @ 20:18:48
URL: http://mapofthestars.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0